środa, 17 sierpnia 2011

Jak zacząć zarabiać przez internet

Napewno wiele razy miałeś\aś styczność ze stwierdzeiniem zarabanie przez internet. Napewno znasz wiele ludzi którzy twierdzą, że to niemożliwe. Ten blog został poświęcony osobom o dużych ambicjach oraz którzy chcieliby dorobić sobie do nie dużej pensji. Najważniejsze w zarabianiu przez internet jest pomysł, cierpliowść oraz upartość. Nie będę tu pisał o zarabianiu w klikanie reklam za które dostaje się grosze, ani o tzw. surfbarach gdzie głownie chodzi o zdobywaniu znajomych aby zarabiali dla ciebie. Powiem szczerze wszytko osobiście spróbowałem i uważam, że aby zarabiać przez internet należy znaleźć inną drogę.

W takim razie jak zarabiać??

Jednym z najlepszych sposobów aby zarobek przez internet był satysfakcjonujący jest posiadanie własnej strony www, która ma swoją publike i umieszczenie na niej reklam a pieniądze bedzięsz dostawał przez klikanie w nie przez odwiedzających twoją strone. Należy pamiętac aby dostosować program partnerski odpowiedni do waszej strony. Wiadmo jak ktoś ma strone o kwiatach nie wybierze programu partnerskiego od księgrani. Należy też starać wybierać program parterski renomowanej firmy aby mieć pewność zapłaty za świadczoną usługe jaką jest reklama. Wcześniej pisałem, że w zarobku przez internet liczy się wytrwałość, gdyż nie naley się spodziewać pierwszych pieniędzy od razu w pierwszym tygodniu na to potrzeba czasu, a szczególnie wejść na strone oraz należy strone swoją aktualizować na bierząco. Jeśli natomiast chcecie spróbowac zarabiać w tej branży a nie siecie jak taką strone www stworzyć można sprówbować sił na blogu. Można powiedzieć że ja tak zaczynałem i osobiście polecam http://www.blogger.com gdyż jest to bardzo przyjazny edytor blogów.
Osobiście słyszałem o ludziach którzy zarabiają na kasynnach online, a szczegołnie na ruletce, wykorzystując różne systemy. Ja tego zarobku nie popieram ponieważ nie każdy może zaryzykować kwote załóżmy 500zł jak nie wiecęj. I jak każdy w swoim życiu się przekonał żaden system nie jest idealny.

Kilka programów parterskich która osobiście polecam.

Firmy które mogę spokojnie polecic osobom którzy chcą zarabiać przez internet to m.in
Google- Adsense
mBank
Allegro

Mam nadzieje, że moje informacje były pomocne w razie pytań proszę pisać komentarze lub wysłac email pod adres maxteusz@gmail.com

W takim razie powodzenia!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz